Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeHmm, szczerze to średnio wygląda, zobaczymy co pokaże w terenie, osobiście nie widzę nic szczególnego i mam nadzieję że ta maszynka mnie zaskoczy.
OdpowiedzRajd Dakar to specyficzny rajd. DLatego motocykle muszą w nim wyglądać specyficznie. Tradycyjne rozwiązania i konstrukcje się nie sprawdzają
OdpowiedzDakar to juz przezytek w zszlym roku byl poraz ostatni, pozatym, z tego co sie orietuje, to 450 - tki wogole w nim nie startuja :mrgreen: :wink:
OdpowiedzTo się najpierw poorientuj zanim zaczniesz cokolwiek pisać. Nie ma to jak wypowiadać się w sprawach o których ma się mgliste pojęcie. Po pierwsze - w zeszłym roku Dakar został odwołany z przyczyn politycznych i nie odbył się w ogóle, a po drugie to 450 radzą sobie w nim świetnie - np. Yamahy WR. KTM-y jakie jeżdżą to raczej większe pojemności - exc 530 czy LC4. Wszystko oczywiście po dużych przeróbkach. Ciekawi mnie też jaką formułę rywalizacji uważasz za interesującą skoro uważasz dakar za przeżytek. To tak naprawdę walka z samym sobą. Oczywiście - maszynę trzeba mieć niezawodną i opanowaną w 100 % ale nie mając przy tym pewnych cech charakteru można odpuścić sobie start w tej imprezie. To nie jest impreza dla wyżelowanych przystojniaków tylko pot, ból i piach (tudzież kamienie). pozdrawiam
OdpowiedzRajd Dakar zostanie kontynuowany pod taką nazwą, tyle że organizatorzy zmienili miejsce jego rozgrywania. Zapewne nie będzie to już to samo. Rajd odbędzie się w Argentynie i Chile. Wystartuje tam aż czterech Polaków z Orlen Teamu: www.scigacz.pl/ORLEN,Team,Polacy,na,starcie,Rajdu,Dakar,2009,7878.html
Odpowiedz