Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 84
Pokaż wszystkie komentarzeHej, pytanie lajka: "V-Strom ma jedną potężną zaletę - mega mocne hamowanie silnikiem. Podczas całej tej części testu klamki hamulca użyłem dokładnie trzy razy. Aby zwolnić i to znacznie wystarczy odpuścić gaz, a przypomnijmy, że kiedy jedziesz i zamkniesz przepustnicę, spalanie wynosi równe zero". Jak to mozliwe, ze w takim tescie b. mocne hamowanie silnikiem jest zaleta? V-strom potrzebuje zalozmy 50m, zeby wyhamowac z predkosci X, inny motocykl ktory hamuje slabiej potrzebuje 100m, zeby wytracic predkosc. V-Stromem przejedziemy 50m 'za darmo', tym drugim 100m. Przy 100 krzywozkach wychodzi, ze przejedziemy o 5km wiecej ze spalaniem zero na tym motocyklu, ktory slabiej hamuje silnikiem. Czy cos pomijam?
OdpowiedzDzięki "mega mocnemu" hamowaniu silnikiem nie musisz używać hamulców nawet w przypadku hamowania na stosunkowo krótkim odcinku. Autor chyba jednak wie co pisze ;)
OdpowiedzNie pomijasz nic... autor najzwyczajniej nie wie co pisze :)
Odpowiedz