Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeGeneralnie zgadzam się, z tym, że to jest połowa - część związana z kupującymi. Powinien pojawić się drugi artykuł z poradami dla sprzedawców. Jak nie naciągać i nie zniechęcać do siebie. Poszukiwałem kufra do istniejącego mocowania. Odwiedziłem kilka sklepów. W zasadzie żaden nie miał asortymentu na miejscu, więc musiałbym zamówić w ciemno (cały zestaw + nowe mocowanie, bo żaden ze sprzedawców nie wysilił się na obejrzenie mojego stelażu) i czekać nie wiadomo ile. Przynajmniej w internecie sprzedawcy deklarują czy towar jest dostępny i przewidywany czas dostawy. Zamówiłem przez internet,zamocowałem sam i jestem zadowolony. Koszt prawie 1/3 w stosunku do propozycji ze sklepów. To nie jest 15% jak w przykładzie z kaskiem
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza