Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzeGdański PORD tłumaczy, że kat. A umożliwia prowadzenie takich maszyn, więc wg nich wszystko jest OK. To może, w ramach eksperymentu, niech dadzą na kategorię B np. Mercedesa Sprintera albo Renault Master, najlepiej w wersj przedłużonej, ale do 3,5 t. W końcu kat. B umożliwia prowadzenie takich pojazdów... Debilizm i tragizm całej sytuacji polega na tym, że wprowadzono nowe zasady egzaminowania, nowe kategorie itd., ale nie zrobiono NIC z długością i zakresem merytorycznym szkolenia. Ja się pytam JAK po 18 h za kierą moto można wykonać poprawnie wszystkie nowe manewry na placu na FZ1??? Wszystko (prawie) w naszej ojczyźnie jest od **** strony ustawiane, nawet qrva egzaminy na prawko...
Odpowiedzdokładnie masz rację z tym Sprinterem. Załadować do pełna, przypiąć przyczepę i wpuścić na parking pod tesco. A co?
OdpowiedzZachęcony przez zielonego (wpis poniżej) przejrzałem dokumentację przetargu dostępną pod http://www.pomorskie.eu/res/BIP/jednostki_podlegle_marszalkowi/PORD/Przetargi_NOWE/4siwz13.pdf czytam w punkcie 5.5: " Inne wymagania wynikające ze specyfiki zadań realizowanych przy wykorzystaniu tego pojazdu: a. kształt ramy, kierownicy oraz usytuowanie podnóŜków musi zapewniać kierującemu w czasie jazdy pozycję wyprostowaną" I mamy niezgodność z wymogami SIWZ - bo FZ1 ma w opisie http://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/fz-series/fz1.aspx : "Pozycja kierowcy nachylona do przodu dla większej kontroli i wygody" Wyprostowana a nachylona to nie tylko kwestia przyzwyczajenia, widoczność przy pochyleniu jest zupełnie inna.
Odpowiedz