Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 43
Pokaż wszystkie komentarzeGS 500 - jazda z pasażerem to sama przyjemność, a co dopiero jakimś lepszym motocyklem z lepszymz zawieszeniem itd. Jak ktoś nie potrafi jeździć z pasażerem to niech się za to nie zabiera. Jeśli pasażer rozumie jazdę na motocyklu i jakimi prawami się to rządzi to można sobie wtedy pozwolić na całkiem sporo, fakt buja w zakręcie 140 w dużym złożeniu i robi się wesoło lub w bardzo ostrym zakręcie na wejściu do którego jest 80 kmh i wyjście około 90 okazuje się, że zawieszenie nie daje rady i przyciera się wydech w prawym zakręcie lub gmol w lewym jeśli oczywiście motocykl jest w nie wyposażony, dobrze, że podnóżki się wtedy składają.
OdpowiedzGSX 400 - tutaj to nawet przy jeździ solo (ważę tyćko ponad 100kg) przy mocnym złożeniu pierwsze co trze to... nóżka centralna! Pół centymetra dalej i zacząłby wydech. I nie, nóżka nie wisi, trzyma się tak jak powinna się trzymać. Ale i tak dobrze, to tarcie następuje z równoczesnym zamknięciem fabrycznego rozmiaru opon.
Odpowiedz