Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeFajny test, też nie jestem obietywny pateząc na TDM (mam 850 2001 obraną z owiewek). Zalety: wszystko jak w tekście. Wady: fatalna obsługa skrzyni biegów do modelu '96, potem nieco lepiej - przełączanie 1-2. Można pomóc utrzymywaniem minimalnego luzu łańcucha, dokładnym kasowaniem luzów na zabieraku gumowym tln koła, częstym smarowaniem osi dźwigni zmiany biegów, zmianą biegu z niepełnym wysprzęgleniem. Na latanie po mieście dałem przednie koło łańcuchowe ząb mniejsze, (Vmax tylko 200km/h wg.GPS), ale też pomaga. Tylny element resorujący bez układu dźwigni, progresja sztukowana dwoma sprężynami - działa tak sobie. Nowe zawieszenie po '96 nie ma kartidży, jest "po taniości". polecam mocniejsze sprężyny i "Gold Valve" z Racetech. A jaki dźwięk na pustych wydechach! To przecież silnik z duszą V, tak jak R1 2009!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza