Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeFJR zmienil sie tak samo jak CBR1000r w 2012. Dostał nowe owiewki. Troche mało jak na motocykl ktory jest na rynku od 10 lat. Design moze byc, poprzedni zreszta tez byl niezły ale moze warto byłoby wprowadzić zupełnie nowy model. Nie sądze żeby po tym liftingu sprzedaż ruszyła z kopyta. Podobnie w sumie Honda trzyma swojego Paneuropeana, sprzeda pewnie kilka sztuk rocznie (w calej Europie), ale w ofercie oficjalnie pozostaje. Nie twierdze ze FJR jest kiepska, ale nie wróże jej sukcesu. Ale najwieksza ciekawostka dla mnie to TDM 900. Nie wiem czy go jeszcze robia, ale jest w ofercie. Motocykl własciwie produkowany od 20 lat bez większych zmian. Moze czas na nowy model?
OdpowiedzSam piszesz że motocykl jest w ofercie od 10 lat bez wiekszych zmian. To chyba o czymś świadczy. Zmiany nadejdą, kiedy będą potrzebne. Moim zdaniem Fjr to jeden z najlepszych turystyków, ten stary jak i nowy.
OdpowiedzHonda Plaza sprzedała jeden na bank-był w salonie w lato a teraz go nie ma...
Odpowiedz