Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeDucati wycofało się z SBK, i nie rozwijają już motocykli, jedynie zapewniają wsparcie teamom z ich motocyklami. sam jestem ciekawy skąd taki świetny wynik, czyżby gdzieś po drodze znowu była zmiana przepisów obniżająca wagę 1198?
OdpowiedzNie nie kolego. Ducati wycofało fabryczny zespół, ale rozwój motocykli wciąż zapewniają (tak przynajmniej deklarowali:P ). A to że będą lżejsze, to FIM ustanowił jużl w maju. Było nawet na ścigaczu - szukaj tytułu "Ducati w WSBK będą lżejsze"
OdpowiedzMysle ze to nie masa tutaj zadecydowała. Checka jest po prostu zajebisty i tyle. Zobaczcie top speed w danych. Ducati coś koło 310, a RSV4 jakieś 340!:o, wiec to nie jest tak że inni mają słabsze konie...
OdpowiedzCheca bardzo ładnie pojechał, niestety, zwężki, rygorystyczny eprom i ciągle większa masa niż 4-cylindrówek, powoduje, że na prostych jest 30 km/h wolniejszy niż BMW, dlatego przypuszczam, że mistrzostwa mogą w tym roku wygrać "niemce", ponieważ więcej w kalendarzu jest szybkich torów niż wolniejszych i bardziej technicznych, gdzie szanse się wyrównują... Teraz odnieście to wszystko do polskich zawodników: którzy albo się wywracają, albo zamykają ogony, albo silniki wybuchają - ciekawe, że innym tak się nie dzieje...popatrzcie na team mate zajął 6 miejsce...dawno wiedziałem, że talent rodzi się 1 na kilka milionów, a nie w domku bogatego tatusia... Naprawdę to chciałbym się mylić w swych osądach...przyjemnie by było widzieć w końcu polską flagę na podium. Pozdr.
OdpowiedzTeż obstawiam w tym roku na BMW ;) Następny wyscig jest w UK wiec na pewno brytyjscy zawodnicy beda niedoscignieni...
Odpowiedz