tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati Hypermotard 796 2010 - oficjalne informacje
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati Hypermotard 796 2010 - oficjalne informacje

Autor: Informacja prasowa 2009.09.25, 13:13 Drukuj

Ducati zdradza pierwsze informacje na temat nowego modelu Hypermotard 796 2010

23. września 2009 Ducati zaprezentowało pierwsze zdjęcia nowego modelu Hypermotard 796, wyprzedzając tym samym jego prezentację na międzynarodowych tragach motocyklowych EICMA w Mediolanie.

Rodzina modeli Hypermotard powiększy się w 2010 roku o nowy, ekscytujący model Hypermotard 796. Tak samo agresywny jak wersja 1100, premierowy 796 cechuje się między innymi niższym siedzeniem oraz zupełnie nowym, bardziej elastycznym silnikiem o płynniejszej charakterystyce oddawania mocy. Czyni to z niego doskonałą broń w miejskiej dżungli. Zarówno podczas codziennych dojazdów, jak i na otwartych drogach, 796 prezentuje wyjątkową mieszankę dobrych manier i szaleństwa, dzięki połączeniu niedoścignionej mocy dwucylindrowego silnika Ducati, tradycjom motocykli sportowych oraz minimalistycznej koncepcji ultralekkiego supermoto.

Waga nowego 796 to zaledwie 167 kg, co w dużej mierze przypisać można lekkiej konstrukcji jednostki napędowej, a także stałemu rozwojowi podwozia motocykla, co przejawia się, między innymi w nowej konstrukcji półek przedniego zawieszenia oraz udoskonalonej ramie. Udało się w niej wyeliminować praktycznie wszystkie kute elementy jakich używano w 1100.

Wysokość siedzenia 796 na poziomie 825 mm, o 20 mm niższa niż w modelu 1100, zapewnia solidne podparcie dla stóp. Łącząc ten czynnik z nową charakterystyką pracy silnika, Hypermotard gwarantuje poczucie pewności w każdych warunkach.

Zupełnie nowy silnik Ducati 796, który spełnia normy spalin Euro 3, dostarcza 81 KM mocy oraz 75.5 Nm momentu obrotowego oraz płynną charakterystykę i wszystkie walory jakich oczekiwać można od L-Twina Desmo.

Motocykl wyposażony jest w mokre sprzęgło APTC, gwarantujące efekt poślizgu w przypadku zablokowania lub destabilizacji tylnego koła podczas agresywnej redukcji biegów oraz zapewniające uczucie lekkości na dźwigni, co jest istotnym walorem w ruchu typowo miejskim oraz przy długich trasach.

Nowy 796 dostępny jest w odcieniach bardzo pasujących do miasta: ciemny matowy zbiornik paliwa oraz czarna rama i obręcze, lub matowy biały zbiornik paliwa z czarną ramą oraz obręczami. Dla purystów przeznaczono model z czerwonym zbiornikiem paliwa oraz czerwoną ramą i czarnymi kołami, co nadaje Hypermotardowi 796 tradycyjnego wyglądu.

 

 

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę