Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeDrogi czytelniku, szanowny do tego :) Wiedz, że pisząc ten jak zresztą wszystkie pozostałe artykuły o motocyklach używanych, posiłkowałem się opiniami różnych mechaników z różnych warsztatów, i żaden, powtórzę, aby było klarownie, ŻADEN nie stwierdził, aby GS (znów zaznaczmy, że chodzi o 1200 z 2004 roku) posiadał jakieś wady, lub notorycznie pojawiające się problemy. Jeśli byłeś/jesteś posiadaczem GSki i padł Ci wahacz, to nie ustanawiasz tym sposobem reguły. Upychając te cale dywagacje do pigułki - R1200GS to motocykl, który definiuje niezawodność. Jeśli często coś by się w nim urywało, nikt by go nie kupował, a jest tak?:) Co do masy, do ponad 200 kg dla mnie nie stanowi problemu, na co dzień jeżdżę Banditem 1200, który jak zapewne wiesz, waży znacznie ponad 2 paczki. Jednak czy ponad 200 kilogramów na motocykl ( w tym przypadku również znacznie ponad 200 kilogramów) to jest mało? Jeździłem i R1150 i R1200GS nie napotkawszy przy tym żadnych problemów z okiełznaniem ich, ale powiem Ci, że GS ale Suzuki 500 jeździ się znacznie sprawniej :)
Odpowiedzpewnie że sprawniej suzi, szczególnie przy krótszych nóżkach
Odpowiedz