Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Poka¿ wszystkie komentarzeDrodzy ¶cigaczo jady proszê nim napiszecie co¶ to sprawcie o czym jest mowa.To nie Komar tylko Ogar i jeszcze parê modeli od skuterów po chopper 250cc.¶wiêta prawda ¿e tu bêdzie tylko montownia i w najbli¿szej przysz³o¶ci elementy gumowe i amortyzatory z Krosna .Ca³y bogaty ¶wiat gdzie si³a miê¶ni ludzkich i ziemia jest droga buduje fabryki w Chinach i tylko daje linie i nadzór technologiczny.Elementy gumowe robi± Japoñczycy w Wolbromiu nie daleko Olkusza.Teraz Romet to 100% China i my¶lê ¿e jeszcze z nadzoru ale jak oni maj± w planie wej¶æ na rynek Europy to musz± wprowadziæ nadzór nad liniami produkcyjnymi bo inaczej naprawy gwarancyjne ich zjedz± a o homologacji w krajach europejskich mog± zapomnieæ.W takiej pesymistycznej opcji za dwa lata po kasie.To trzeba byæ durniem aby utopiæ tyle kasy.
OdpowiedzKLAMSTWO NIE MA I NIE BEDZIE FABRYKI SKUTERóW W POLSCE BO TO SIE NIE OP³ACA, NIE RUBDZIE Z POLAKóW WARIATA ......................................
Odpowiedzwitaj przyjacielu, zanim cos napiszesz upewnij siê ¿e znasz temat; fabryka ¿eby zacz±æ pracowaæ -przeszla najbardziej rygorystyczne audyty i posiada juz wlasne europejskie homologacje -nadzór nad lini± jest elementem kontroli jako¶ci
Odpowiedz