Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeDokładnie tak, jak napisał przedmówca. Myślę, że kolejnym artykułem mocno opuścimy Wam szczęki ile da się wycisnąć z fabrycznego zawieszenia. Swoją drogą akumulator który wrzuciliśmy nie jest jakimś no-namem. To Yuasa, ale nigdy nie słyszałem, aby ludzie mieli jakiekolwiek problemy z tymi bateriami. Zresztą w połowie sezonu zrobimy szczere podsumowanie jak to wszystko działa, tyle że musimy zaliczyć kilka wyjazdów na tor, aby zmęczyć konia...
Odpowiedzpowoli...1 AMOR - w momencie publikacji artykułu dziwnym trafem nie było nic o cenie "remontu" amorka-zastrzegłem, ze trzeba poczekać do nastepnego artykułu, zeby chociaz wstepnie ocenic co zrobiono; m.zd. proejkt jest srednio budzetowy jezeli ktos wrzuca w samo sprzeglo 3300! m.zd. w takiej sytuacji na wyjsciu - jezeli dbamy o koszty - powinno sie kupis moto ze sprawnym sprzeglem, bo o takie łatwiej a 2500 (mniej o 800) wrzucic w zawias, bo to w kazdym moto w tej cenie trzeba wymienic, zeby dobrze jezdziło 2.AKU - nie kwestionuje potzreby zbicia wagi, ale autor odniosl sie tez do kryterium niezawodnosci; porównanie do yuasy aku za 120 zł to żart? owszem, jest to moze "yuasa" ale taka sama jak sie ma pralka severin produkowana na wysypisku w srodkowych chinach do miele produkowanej w niemczech w latach 80-tych; rozumiem ze pochwala tegoż jest podyktowana promocją sklepu owiewki24.pl, ktory na pierwszej stronie eksponuje ten produkt.co do aku -chcemy miec lzejszy - b. dobrze,ale nie robmy ludziom wody z mozgo ze za 100 zł....
Odpowiedz