Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeDokładnie. Po pierwszych testach Carlos Checa przed sezonem 2013 skarżyl sie przede wszystkim na brak... czucia przodu (to samo co w MotoGP). Problemem nie jest brak mocy (a przynajmniej jest to problem drugorzędny), problem jest błędna koncepcja motocykla, który nie ma ramy...
OdpowiedzSam sceptycznie podchodzę do koncepcji "bezramowej" Panigale, ale zwężka nawet 54 ciągle jest zamiast jak fabrycznego 63,9, ale to jeszcze nie wszystko, bo w Ducati nie można sobie swobodnie konfigurować skrzyni biegów, a 4 cylindry b/o, mało tego nie dość że zwężka na gardzieli to jeszcze zwężka na rurach airboxu... jest tego więcej nie chce mi się zarzucać szczegółami ( lobby 4 cylindrowe jet bez porównania silniejsze ma najwięcej do gadania, takie Kawasaki mogłoby wykupić całe WorldSbk dostając w gratisie MotoGp)..., ale sama maszyna to jeszcze nic, potrzeba do tego jeszcze zawodnika, ja porównywałem czasy Baylissa nawet na 999 z 2007 roku, na niektórych torach byłby nadal w czołówce, na 1098 to ciągle byłby z przodu...No cóż my se gadamy a karawana jedzie dalej, i niech tak zostanie... jakie ma znaczenie co ja sobie myślę, czy inni koledzy, ale marzy mi się kratownicowe Panigale nie ma co...
Odpowiedz