Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeDodałbym tylko, że protoplastą tego motocykla była włoska begrada. We współpracy z yamahą stworzyli SZR660. Krótko mówiąc była to rama od tzr125 + silnik od xtz660. Mieszanka ta dała wspaniałe właściwości jezdne i kupę funu z jazdy. (Jakbym już gdzieś o tym czytał...) Niestety, mimo mnóstwa pozytywnych opinii w prasie, motocykl nie znalazł zbyt wielu nabywców. Z MT-03 wygląda, że będzie podobnie. :(
OdpowiedzJa bym się cofnął jeszcze dalej w czasie. Od połowy lat 80--tych, gdy przeczytałem w Młodym Techniku artykuł o tym motocyklu był on moim marzeniem. Chodzi mi o SRX 6. Moim zdaniem w nim można upatrywać protoplasty MT-03. SZR to bardziej ścigacz z singlem a SRX był typową maszyną drogową i cechował sie podobnym charakterem jazdy.
OdpowiedzMimo wszystko jak na klasę premium (bo chyba takie jest założenie serii MT), nie do końca jest on zbudowany z najlepszych komponentów (nie chodzi o jakość). Wskazuje na to waga. Nie można powiedzieć że jest ciężki ale moim zdaniem 10 kg nadwagi ma. W dzisiejszych czasach jego wagę osiągają regularne naked'y a przecież MT'ek ma być lekkim motocyklem miejskim. I jeszcze jedna uwaga, to fakt że dla tych którzy ze względu na wzrost nie wsiadają na prawdziwe enduro, MT03 da jego przedsmak.
Odpowiedz