Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeDo autora i wszystkich znawcow - czy dotrzyma kroku Busie i ZZR14 prosze sprawdzie sobie czasy na 1/4 mili dla K1200S a czeka was tu mala niespodzianka, jedyna rzecza w ktorej Busa i ZZR14 moze byc lepsza to max speed, ale mowimy tu o roznicy tupu ten 310 a tamten 325 sory ale kto to wykorzustuje, POZA TYM - silnik K kreci do 10750 a obu Japonskich do 14000, co by bylo gdyby BMW zdecydowalo sie na takie obroty i lekko inne mapy zaplonu - mysle ze okolo 220KM no ale pytanie po co? Poza tym BMW oddaje moc liniowo i przy 4000obrotow ma 80%i tak do konca, wiec blizej mu do V niz rzedowki. Ja na moim K zrobie 300.000KM a Busa i ZZR beda na drugim remoncie silnika zakladajac ze jezdziec wykorzystuje cale obroty - he - glupota!!!! poza tym w kwesich bezpiecznista, prowadznia to akutat japonia jest dalego z tylu, kto jezdzil na K1200S wie o czym mowie...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza