Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeDla mnie to w ogóle ten artykuł jest totalnie bez sensu nic nie wnosi i nic z niego nie wynika. totalny amator pisze takie głupoty. Zamiast dokładnego rzetelnego testu motocykla dokładnych informacji na temat motocykla bardziej od strony technicznej czytamy takie bzdurne terminy jak: motocykl dla kowalskiego, nie do lasku itd.... oczywistym jest że motocykl o 195 konnym silniku skonstruowany z myślą o torze nie jest dla kogoś kto nie umie jeździć a jeśli takowy delikwent kupi owy motocykl to będzie jeździł 80 km/h albo sie zabije. ja czytając te wypociny miałem wrażenie że czytam laną wodę oby więcej i nic się z tego nie dowiedziałem. Ale to norma na portalu ścigacz.pl tu zazwyczaj g.... wiedzą a się rozpisują. i tak jak przedmówca napisał o mapach zapłonu zero. a wypadło o tym napisać chociażby z uwagi na to że K5 K6 nie miał tego systemu. Artykuł dno.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza