Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeCze. Dla mnie 660cc jest w zupelnosci wystarczajace. Wystarczajco duzo mocy zeby zostawic samochody na skrzyzowaniu swietlnym za soba.W polsce panuje snobistyczne kupowanie motocykli z silnikem nie mniejszym nic 1000cc.Znam nawet kilku ktorzy zaraz po zdaniu prawka kupuja sobie odrazu mocne maszyny. Po za tym zuzycie paliwa , no i wszedzie limity ograniczenia predkosci, wiec jak dla mnie jest super bo ja nie szaleje. Po za tym ta maszyna jest przeznaczona do czegos innego.Super sie spisuje na dlugich trasach, no i w terenie tez. Maksymalna predkosc to 176Km/h ( z gorki i z wiatrem fabryczne) ,ale najlepsza predkosc to nie wiecej niz 112km/h bo ma najlepsze zuzycie paliwa i mozna zrobic ponad 400KM na baku Pozdrawiam savo
Odpowiedzdzieki sliczne za szybka odp.pytalem tylko dlatego ze kolega transalpem mowi ze przydalo by mu sie z 10km wiecej w blocie jak z bagazem i pasazerem jedzie,ale jak mowisz ze radzi sobie dobrze to umawiam sie na jazde testowa,dzieki raz jeszcze-szerokosci:)
Odpowiedznie ma sprawy ,wiesz jak wazysz ponad 100 KG i napakujesz za duzo gratow to nawet BMW R 1200 GS Adventure nie da rady w blocie :)
Odpowiedznie ma sprawy ,wiesz jak wazysz ponad 100 KG i napakujesz za duzo gratow to nawet BMW R 1200 GS Adventure nie da rady w blocie :)
Odpowiedznie ma sprawy ,wiesz jak wazysz ponad 100 KG i napakujesz za duzo gratow to nawet BMW R 1200 GS Adventure nie da rady w blocie :)
Odpowiedz