Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCo po co? LC8 ma dla hondy jedną wadę. Nie oni go produkują. Poza tym to super sprzęt. Do gaźników nikt nie wróci ze względu na coraz ostrzejsze normy czystości spalin, dlatego właśnie napisałem, że musieliby skorzystać z dzisiejszych rozwiązań, a jedynie myśl przewodnia zostawić afrykańską. W przeciwnym razie powstanie znowu coś w stylu Varadero.
OdpowiedzLC8 też już nie produkują. Gaźnikowa 950 staje się powoli rarytasem...Honda wybrała dobry moment na powrót do gry z 200kg i 100 konnym motocyklem. Sam bym się nie zastanawiał - gdyby nie to że na razie jeżdżę 990...
Odpowiedz