Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeCo do kosztów to OK. Szkoda tylko, że po emisji kalendarza na dany sezon, nie pojawiają się informacje o rezygnacji z organizowania rundy. A swoją drogą to jednym się nie opłaca a inni są bardzo chętni-np. wspomniany już koszaliński MotoPark. A tor jest w prywatnych rękach.
OdpowiedzIlu w Koszalinie masz wirażowych? Po dwóch na każdy wiraż? Ile w Koszalinie jest karetek? 2szt. tak jak każe regulamin? Jeżeli 2szt. to sprawdź czy takie jak wymaga regulamin czy tylko transportowe.
OdpowiedzWydaje mi się, że w tym roku jest nas sporo, a takimi ruchami tylko odstraszamy nowych zainteresowanych!! PZM traktuje sporty motocyklowe całkiem na uboczu i to jest wina PZM!! że ten sport wygląda jak wygląda i poziom mamy jaki mamy. Nasze mistrzostwa przypominają poziomem zawody podwórkowe u naszych zachodnich czy wschodnich sąsiadów!! Zobaczcie jak wygląda oprawa zawodów IDM w Niemczech. Rundy nie są organizowane na torach kartingowych tylko w większości na torach ulicznych, parkingach itd. Jak w przyszłym roku będzie to wyglądało u nas tak jak teraz to zawody będa odwołane jak skutery z powodu braku zainteresowanych, a wszyscy z MP bedą się ścigali i nakrecali kasę za granicami naszego kraju.
OdpowiedzNo pewnie , że to wina PZMu ! To oni są kulą u nogi sportów motorowych, PZM zniknie śmiercią naturalną , ale ze sobą zabierze zapał ludzi którzy chcą coś zrobić dla sportu motocyklowego ! Pieniądze za wystawienie kwitka od homologacji idą do PZMu , a co to jest ta homologacja to są jakieś żarty ! Tam połowa ludzi już dawno powinna siedzieć na emeryturze , bo zatrzymali sie 25 lat temu i stoją w miescu .
Odpowiedz