Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeCo Ty dajesz ziom? To właśnie znak, że a) wracamy do klasyki - jeden normalny wydech to poezja. Ten kto wymyślił puszki pod silnikiem powinien zostać pozbawiony klejnotów, o ile w ogóle je kiedyś miał. b) jesteśmy w przełomowym momencie, teraz pojawi się coś nowego, co odmieni rynek. Byle to nie były pomysły typu gladius i inne cieplackie rozwiązania, jakich ostatnio kilka się przez ściga przewinęło... Pocienianie tłoków i zmniejszenie trwałości odbije się tylko na tym, że narwańcy z kasą z komunii i 18tki nie kupią za 10 koła r6 z wypadającą 2, której nie dość, że nie ogarniają to potem nie mają za co utrzymać. Same plusy. Ci, których stać na fanaberię "motocykl" dalej będą nim jeździć. OPA!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza