Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeCiê¿kim urazem do tej marki ryzykuje ka¿dy kto spróbuje kupiæ motocykl Triumpha w salonie w Polsce. A ci którym siê to uda uraz maj± gwarantowany...
OdpowiedzSprzedawcy zachwalaj± swój produkt (czyt. markê Triumph). To oczywiste! Dziennikarze i gazety pisz± to co chc± napisaæ. Przecie¿ dziennikarzy i ¶wiat bran¿y motocyklowej ³±cz± wzajemne powi±zania i interesy! Poza tym ca³ej redakcji nie obchodzi to jak w rzeczywisto¶ci spisuje siê maszyny, poniewa¿ nikt z w³asnej kiermany nie p³aci za naprawy i nie deneruje siê ewentualnymi ustarkami, gdy¿ w redakcyjnym gara¿u maj± dziesiêæ innych maszyn! Poza tym, je¿eli napisz± ¼le, to nie dostan± kolejnych motocykli czy gratisowych ciuchów i akcesoriów!! A wracaj±c do samej marki Triumph w Polsce - jak funkcjonuje ca³a sieæ sprzeda¿y i polski importer najlepiej wiedz± klienci, którzy zakupili te motocykle. Ja osobi¶cie nie znam ani jednej osoby, bêd±cej w³a¶cicielem fabrycznie nowego Triumpha, która nie mia³aby choæby ma³ej negatywnej przygody z ta mark±.. .
OdpowiedzJa kiedy¶ by³em w salonie Triumpha w Liberty Motor w Warszawie ale tak mnie wqrwi³ taki ma³y konus sprzedawca ¿e na szczêscie nie kupi³em. I dzisiaj siê ciesze bo od maja je¿dzê Hornetem i jestem zadowqaolny jak diabli! Sezon by³ kiepski ale 12000km siê polata³o!!!
Odpowiedz