Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeChyba żartujesz, że łączysz śliskość toru z naszymi maszynami...? Spójrz na regulamin, zanim zaczniesz wygłaszać kolejne tezy ponieważ mamy takie same wymagania, jak i Wy pod względem szczelności układów i sposobów ich zabezpieczania. Wanna, gąbki w zbiorniku, woda w chłodnicy oraz brak wycieków jest kontrolowana przy odbiorze technicznym zarówno Naszych maszyn, jak i Waszych. Jeśli sądzisz, że z Naszych silników leje się jak z dupy i przez to miałeś uślizg, to być może czas poczytać o ustawianiu zawieszania albo jeździć tylko po suchym, bo błądzisz :) I jeszcze większa szkoda, że gdy sport motorowy dzięki klasykom zgarnia nowych ludzi, którzy zaczynają się tym interesować, dużą publikę i jeszcze więcej osób uczestniczących (było ok. 40 załóg) to już zaczyna się podkopywanie pod nami i szukanie winnych :) Szejm on ju.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza