Zastosowanie
Płyn hamulcowy o wysokiej temperaturze wrzenia zalecany w skrajnie trudnych warunkach hamowania, szczególnie w sporcie wyczynowym. Może być stosowany we wszystkich typach układów hamulcowych tarczowych i bębnowych z wyjątkiem tych, które wymagają stosowania płynów na bazie olejów mineralnych. Jest zbudowany na unikalnej formule silikonowych estrów, dzięki którym jest produktem o niespotykanie wysokich parametrach użytkowych. Wartość typowa temperatury zapłonu mokrego to ponad 270 stopni Celsjusza znacznie przewyższa wymagania normy DOT 4 w tym zakresie wynoszące 155 stopni, natomiast temperatura zapłonu suchego to ponad 320 stopni, co również jest parametrem daleko przewyższającym wymagania.
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
PARAMETR | METODA | JEDNOSTKA | WARTOŚĆ |
Temperatura wrzenia suchego | ASTM D1120 | ºC | 320 |
Temperatura wrzenia mokrego | SAE J1703 | ºC | 270 |
Lepkość w temp. –40ºC | ASTM D445 | mm2/s | 1300 |
Lepkość w temp. 100ºC | ASTM D445 | mm2/s | 3,5 |
Gęstość względna w 20ºC | IP 160 | g/ml | 1,066 |
Zawartość wody | ASTM D1123 | % wt | 0,15 |
Specyfikacje
SAE J 1703, FMVSS 116 DOT 3/DOT 4, ISO 4925 Class 4, JIS K2233
Dostępne opakowania:
1 L