Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeCO TO MA BYĆ??? Po co te customy na zdjęciach? Po co moto sportowe z wydechem? Czy do autora tego tekstu nie dociera, że kupując motocykl szybki, czy jeżdżąc customem, kierowcę nie interesują przepisy, bo nagina je "lekko" dlatego, że jeździ motocyklem? Gdyby tekst miał dotyczyć motocykli turystycznych, czy typowo użytkowych lub samochodów to zgadzam się, warto dbać o przepisy, aby nie mieć nieprzyjemności z policją. Jednakże nie znam człowieka, który by kupił motocykl sportowy (r1, rc8 lub chociażby mito...) po to aby jechać zawsze na siedemdziesiątce siedemdziesiąt, czy brzmieć przepisową ilością decybeli, albo może mieć przepisowe lusterka. Pomimo, że występują wyjątki, to te właściwości są przypisane właśnie maszynom sportowym, czy buczącym customom.
OdpowiedzA powinny interesować kierowcę przepisy. Nie powiem fajnie, kiedy motocykl słychać - jest w tym magia. Ale trzeba sobie zdać sprawę, że prócz Ciebie są tez inni ludzie. Wbrew pozorom przepisy, które obecnie obowiązują są słuszne. Można konfrontować własne zdanie na ten temat ale prawo jest prawem i nie zwalnia to kierowcy z tego, że powinien wiedzieć co mu wolno a czego nie. Tyle w kwestii wyjaśnienia.
Odpowiedz