Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeByæ mo¿e daje radê w USA,ale w Europie to ju¿ chyba problem... Mia³em okazjê porównania CBX 1050 i Kawasaki KZ 1300, otó¿ Kwak mimo, ¿e du¿o ciê¿szy, ma lepsze hamulce, zawieszenie, oraz nieco lepiej skonfigurowany silnik ( d³ugoskokowy notabene), powiem tak, KZ1300 i dzisiaj bez problemu mo¿na je¼dziæ, pod warunkiem pe³nej technicznej sprawno¶ci, ale CBX 1050 to ju¿ niebardzo... prowadzi siê jak pijana ¶winia na wrotkach, ale czego siê spodziewaæ skoro ma przednie amorki jak w MZ 250, i silnik niby ma usztywniaæ ca³o¶æ w rezultacie czuæ wyra¼nie wê¿ykowanie przy du¿ych szybko¶ciach.... Tutaj co nieco http://www.motostodola.vel.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=10:honda-cbx-1000-srebrna&catid=3:kolekcja&Itemid=5
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza