Budżetowe adventure Barton Hyper: opis, zdjęcia, dane techniczne
Kto powiedział, że potrzebujemy dużego motocykla, aby przeżyć przygodę? My, motocykliści, lubimy cieszyć się z jazdy na dwóch kołach i niesamowitej podróży, bez względu na to, jak duży jest silnik naszego jednośladu. Dotarcie do celu na 125 może zająć nam trochę więcej czasu, ale wszystko sprowadza się do czerpania przyjemności z jazdy, a nie celu samego w sobie, nieprawdaż?
Barton Hyper to motocykl zarówno dla tych z was, którzy dopiero zaczynają jeździć i posiadają prawo jazdy kategorii B oraz dla tych, którzy chcą po prostu wypróbować coś mniejszego przed zakupem dużego i mocnego ADVa.
Wytrzymały, niezawodny i żądny przygód Barton Hyper ma swój indywidualny charakter. To, w połączeniu z zastosowaną technologią i najnowocześniejszymi rozwiązaniami, zagwarantuje wszystko, czego potrzebujesz, aby pokonać każdą drogę. Świetne zawieszenie, zarówno z przodu jak i z tyłu, mocne hamulce i precyzyjny układ kierowniczy sprawiają, że Hyper bez problemu poradzi sobie w każdym terenie. Barton Hyper jest napędzany przez responsywny i doskonale sprawdzający się w tego typu motocyklach, chłodzony powietrzem silnik EFI, który zapewni ci energię nie tylko podczas miejskich dojazdów do pracy, ale także podczas przygody w terenie. Barton Hyper w 2022 roku otrzymał nową jednostkę napędową o mocy 9,8 KM uznanej fabryki Loncin współpracującej od lat z BMW i produkującej własne pojazdy m.in.: VOGE.
Hyper ma teraz nową, sześciostopniową skrzynię oraz system wtryskowy Delphi. Precyzyjniejsze dozowanie paliwa ma polepszyć właściwości jezdne. Dzięki odpowiedniej dawce paliwowo-powietrznej nie doznamy uczucia dławienia, czy też spadku mocy w różnych warunkach, a co za tym idzie - układ napędowy nie będzie narażony na niepotrzebne zmiany obciążeń. Dla osób ceniących sobie ekonomię i ekologię istotną informacją będzie fakt spełniania normy emisji spalin Euro 5 oraz niższe spalanie bez utraty mocy. Osiągnięto to dzięki dopracowanemu oraz mniej kłopotliwemu systemowi wtryskowemu. W efekcie zmian spalanie jednośladu zmniejsza się i pojazd jest bardziej ekonomiczny.
Wyświetl ten post na Instagramie
Barton Hyper ma imponującą sylwetkę, bardziej przypominającą motocykle klasy 500 niż 125. Bardzo ładnie wkomponowane i wysoko zamontowane tłumiki nie wpływają na szerokość pojazdu, co ma znaczenie gdy poruszamy się po mieście lub leśnych duktach. Dedykowane kufry pozwalają zabrać bagaż niezbędny przy dłuższych wyprawach. Motocykl osadzony jest na 17 calowych, szprychowych kołach i oponach sprawdzających się zarówno na drodze, jak i poza nią.
Barton Hyper, charakteryzujący się żądnym przygód stylem i wytrzymałością, jest jednym z najlepszych motocykli na rynku o pojemności 125 cm3, skierowanym do początkujących podróżników.
Jego cena podstawowa to 11 299 zł., za wersję z kuframi musimy dopłacić 650 zł. Więcej informacji o pojazdach Barton znajdziecie na stronie www.barton-motors.pl oraz u dealerów marki.
Dane techniczne
SILNIK | |
POJEMNOŚĆ | 125 cm3 |
TAKTOWANIE I CYLINDRY
|
4T, jednocylindrowy
|
CHŁODZENIE
|
powietrzem
|
MOC MAKSYMALNA
|
9.8 KM / 8000 obr./min.
|
ROZRUCH
|
manualny, elektryczny
|
SKRZYNIA BIEGÓW
|
6 biegowa, manualna
|
WYMIARY I WAGA
|
|
DŁUGOŚĆ
|
2070 mm
|
WYSOKOŚĆ
|
1110 mm
|
SZEROKOŚĆ
|
900 mm
|
ROZSTAW OSI
|
1350 mm
|
WAGA
|
152 kg
|
DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ
|
150 kg
|
KOŁA
|
|
FELGA PRZEDNIA
|
2,50-17
|
OPONA PRZEDNIA
|
100/90-17
|
HAMULEC PRZEDNI
|
tarczowy
|
FELGA TYLNA
|
3,5-17
|
OPONA TYLNIA
|
130/80-17
|
HAMULEC TYLNY
|
tarczowy
|
PARAMETRY
|
|
ZBIORNIK PALIWA
|
13 l
|
ZUŻYCIE PALIWA
|
2,7 l / 100 km
|
GWARANCJA
|
2 lata / 12 000 km
|
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeTen motocykl tylko na wystawę się nadaje kupiłem i tylko mogę się na niego gapić bo po 300 kilometrach już się sypie a na serwis i części czekasz miesiącami
Odpowiedz