Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeBrawo dla autora, za odwagę i opis bodaj z jednego z najładniejszych motocykli jakie kiedykolwiek zostały "popełnione", drobne potknięcia w rodzaju: "linka sprzęgła" , czy zębatka za 450$, lub że 999 zastąpiło w 2005( era 999 zaczęła się w 2003) to pryszcz, a nie jest łatwo wymienić wszystkich wersji 916/996/998( np 916 SPA- o pojemności 955- 54 sztuk. na świecie), ponieważ mogłoby zablokować serwer... Jeśli ktokolwiek chciałby konkretów n/t niech znajdzie mnie na www.docpoland.com i zada mi odpowiednie pytanie odpowiem w miarę możliwości. Jeszcze raz dzięki Autorowi za opis. Pozdrawiam.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza