Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Poka¿ wszystkie komentarzeBrawo dla autora, za odwagê i opis bodaj z jednego z naj³adniejszych motocykli jakie kiedykolwiek zosta³y "pope³nione", drobne potkniêcia w rodzaju: "linka sprzêg³a" , czy zêbatka za 450$, lub ¿e 999 zast±pi³o w 2005( era 999 zaczê³a siê w 2003) to pryszcz, a nie jest ³atwo wymieniæ wszystkich wersji 916/996/998( np 916 SPA- o pojemno¶ci 955- 54 sztuk. na ¶wiecie), poniewa¿ mog³oby zablokowaæ serwer... Je¶li ktokolwiek chcia³by konkretów n/t niech znajdzie mnie na www.docpoland.com i zada mi odpowiednie pytanie odpowiem w miarê mo¿liwo¶ci. Jeszcze raz dziêki Autorowi za opis. Pozdrawiam.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza