Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo fajny test, naprawde. Stoje właśnie przed wyborem zakupu BMW, zastanawiam się pomiędzy Dakarem a Xchallenge jednak ze wskazaniem na Dakar. Dzięki za test, tylko mnie utwierdził w tym, co zamierzam Przydałby się jeszcze test wersji Dakar.
OdpowiedzMusisz wziąć pod uwagę że wszystkie motory GS są jednak na Strasse a mało na Gelande. Czyli raczej teren dla nich to szutrowa droga a nie błoto, żwirownie czy góry. Te motocykle są dość ciężkie i wygłupy na nich kończą sie dość poważnymi i drogimi awariami. Duży GS to motocykl turystyczny do jazdy po drogach utwardzonych i nieutwardzonych (ale jednak drogach) a mały to motor podmiejski i dla nieśpiesznej turystyki. Oba reprezentują kategorię SUV z terminologii samochodowej. Opona terenowa pozwoli na jazdę w piachu i na trawie z dużo większą pewnością ale nie odejmie motocyklowi 50 kG. A to wszystko wiem, bo małego GSa miałem a dużym też jeździłem.
Odpowiedz