Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo dobry artykuł na 5+ bylo by 6 gdyby autor tego artykułu wiedzial ze w modelach 04-05 Kawasaki mialo wade fabryczna przedniej felgi o czym czytalem w magazynie "Motocykl" (jak znajde podam który numer) wiec rzetelne zródło. Kawasaki wymieniało felgi w czasie akcji serwisowej.W nie których egzeplarzach z pierwszych roczników ramy pękały czytałem kilka postów na forach ze jakiemuś użytkownikowi pękła rama, oraz jeden kolega z którym jeżdze mówil ze pękły ramy dwóm jego kolegom ktorzy jezdza na ZX-10R 04-05r. Ale ogólnie bardzo dobry artykuł dowiedzialem sie z niego paru rzeczy. Akurat staje przed zmiana motocykla... mam zamiar wymienić moja YZF-R1 '03r albo wlaśnie na ZX-10R 04-07 lub GSX-R 1000 K5-K8 i bym był bardzo wdzięczny gdyby powstał artykuł jak sprawuje sie używany GSX-R 1000 szczególnie model K5-K6 bo jest zbliżony cenowo do Kawasaki.Na koniec pokaże dowód tego co mówiłem o ramach w ZX-10R 04-05 : http://www.stuntpoland.com.pl/showthread.php?t=8429&highlight=pekaly a gdyby ktoś nie wiedział to w K5-K6 też pekały ramy i jest akcja serwisowa przeprowadzona przez Suzuki : http://www.stuntpoland.com.pl/showthread.php?t=12291&highlight=gsxr+1000 oraz oraz oficjalne oświadczenie Suzuki Motor Poland o pekajacych ramach w K5-K6 http://www.uokik.gov.pl/pl/183/art43.html .I na koniec powiem ze artykuł o 1000 K1-K4 był bardzo dobry wzorowałem sie nim przy wyborze obecnego motocykla. Mam wielka nadzieje ze zobacze niedługo artykuł o kontynuacji motocykli Suzuki klasy 1L.I na koniec dodam jeszcze dla tych co chca wiedzieć K7-K8 tez miało wade fabryczna ale inna : http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=8224 . Pozdrawiam Adam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza