Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 33
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo dobry artykuł! Najlepiej również mieć sprecyzowany plan jaki model motoru chcemy zakupić, wtedy można na różnych forach dowiedzieć sie jakie są wady i zalety modelu który sobie upatrzyliśmy. To nam może dać kolejne informacje co w danym modelu się "sypie" i na co zwrócić szczególną uwagę. A wracając do artykułu to sam kupiłem motor po "szlifie", jednak miałem tego świadomość bo sprzedający nie robił z tym nic. A motor miałem 2 sezony i jeździł bez zarzutu. Sprzedałem go również tak jak kupiłem (w takim samie stanie wizualnym i technicznym). Dodam jeszcze że czasem nie opłaca sie wymieniać czegoś przed samą sprzedażą ponieważ nowy nabywca ma pełen wachlarz możliwości i zamiast my przed sprzedażą kupimy jakąś tandetną oponę czy "szajski" łańcuch żeby tylko było, a żeby cenę podnieść! To lepiej zostawić to tak jak jest, zejść trochę z ceny (tyle co by nas kosztował zakup części tych tandetnych) i niech nowy nabywca kupi sobie porządne części żeby jak najdłużej pojeździć ;] Ludzie szanujmy sie!!!!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza