Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo dobry artykuł. Mam jednak pytanie bo nie potrafię zrozumieć i poradzić. Mianowicie mam po badaniu samego uzwojenia od 20V do 50V (przy średnich obrotach silnika). W momencie podłączenia regulatora na wyjściu z niego jest 13,80V natomiast przy akumulatorze 13,40V. Po włączeniu świateł manetek prąd maleje do 12,45V na akumulatorze. Proszę mi powiedzieć czy regulator może być uszkodzony- nie umiem sobie przeliczyć ile amper ma samo uzwojenie (altek) bo to dało by mi wiedzę ile wat ma V*A =W. Tak myślę, że prąd traci się nie przez regulator tylko przez za małą wydajność, gdyż mam za duży pobór amper. Proszę o pomoc, gdyż jestem "zielony" w tych sprawach a po artykule sądzę iż pytam się dość obytych w temacie. Pozdrawiam Bogdan.
OdpowiedzZ grzanymi manetkami to może być cięzko zbilansować. Nie dostrzegam, abyś podał jaka to maszyna. W większości motocykli nie ma az takiego zapasu mocy alternatora (marketing "zapomniał" o tym napisać)
Odpowiedz