Limitowana wersja modelu RSV 1000R. Wyróżnia ją specjalne malowanie, kute felgi oraz zawieszenie Ohlinsa. Widlasta dwójka o kącie rozwarcia cylindrów 60o zapewnia moc wrażeń. 143 KM i morderczy moment obrotowy robią swoje tak na wyjściach z łuków, jak i na prostych. Ten silnik przeznaczony jest raczej dla doświadczonych jeźdźców. Brak antihoppingu sprawia, że zbyt szybka redukcja doprowadzić może do uślizgu tylnego koła przed samym wejściem w zakręt, a tego przecież nie chcemy.
RSV 1000R Factry to wspaniała maszyna do jazdy po torze, fabrycznie zresztą do tego przygotowana. Tzw. \'fun factor\' w jej przypadku jest na bardzo wysokim poziomie. Trudno porównywać ten motocykl do japońskich litrów, ponieważ jest to maszyna od nich tak bardzo odmienna, że bezpośrednie porównanie z góry skazane jest na niepowodzenie.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze