Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzeAndy Ibbott chyba się trochę pomylił pisząc "Operowanie gazem w dużym pochyleniu jest ryzykowne, bo masz wtedy do dyspozycji najmniejszą powierzchnię styku opony z podłożem..." Operowanie gazem jest oczywiście ryzykowne ale powierzchnia styku opony jest większa niż w przypadku jazdy na wprost. Zdecydowanie większe ryzyko wyglebienia wynika z pochylenia jako takiego i działania siły odśrodkowej...
Odpowiedznapisane jest jak najbardziej prawidłowo - wieksze zlozenie = gorsza przyczepnosc
Odpowiedza czytać ze zrozumieniem umie?
Odpowiedzjak wytrzezwiejesz, to przeczytaj jeszcze raz i sprobuj przemyslec...
OdpowiedzMoże podeprę się przełożonym Pana Ibbotta tj. Panem Keith'em Code'em. txa, przeczytaj jak wytrzeźwiejesz... http://forums.superbikeschool.com/index.php?showtopic=877 Przyczepność jest gorsza ale POWIERZCHNIA STYKU JEST WIĘKSZA. Gorsza przyczepność wynika z działającej na motocykl siły odśrodkowej.
Odpowiedz