Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeAle smucicie chłopaki... Skoro w innych motocyklach pojawia się TC to w Hondzie można pojechać równie szybko bez niej? Zobaczcie klasy Superstock 1000 w całej Europie. Rządzi tam S1000RR, nawet 2/3 stawki jedzie na tym sprzęcie. Do tego trochę ZX10R. Hondy, Yamahy i Suzuki to teraz egzotyka w stawce.
OdpowiedzZgadza się. Wyniki w Superstock najlepiej odzwierciedlają sportowy poziom maszyn, które możemy sobie kupić. Mówią same za siebie.
Odpowiedzno bardzo ciekawe jest to co panowie piszecie, zatem przytocze pare faktow: FIM Superstock 1000 zwyciezcy: 2008 - Ducati 1098R 2009- Ducati 1098R 2010 - BMW S1000RR 2011 - Ducati 1098R Mistrzostwa Polski superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000 Mitsrzostwa Austrii superstock zwyciezca 2011 - Meklau na Suzuki GSXR1000 klasyfikacje generalne 2011: WMMP Superbike: 1 Andy Meklau 146 WMMP Superstock 1000: 1 Andy Meklau 172 PP Rookie 1000: 1 Przemek Janik 105 - tez suzuki. Takze katalogowi znawcy "ićcie" pisac swoje madrosci gdzie indziej.
Odpowiedzdaj sobie spokój-fani niemieckiej technologii tego nie załapią
OdpowiedzWMMP to wiocha, nawet nie posługuj sie takim przykładem. A te Ducati 1098R przecież maja DTC znawco.
OdpowiedzTak, ale jak rzucisz okiem na pierwszą piątkę czy dziesiątkę, czy to z pojedynczego wyścigu czy całego sezonu, to widać pewne tendencje. Wyścigi w naszym kraju, to jednak trochę inna bajka w porównaniu do serii Superstock w ramach WSBK.
OdpowiedzTendencje są takie, że w pierwszej piątce jadą kierowcy dobrzy, dalej jadą średni a na końcu kiepscy :)
Odpowiedz