Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeAle ci szkoda widać to uwież chłopie że przerzuciłem już dziesiątki motocykli a teraz mam 14-tkę i jej nie da się porównać do żadnego innego motocykla gdyby nie wiatr to komfort lepszy jak w mietku s klassy.CBR-ki GSXR-y R1-ki to taczki w porównaniu z Kawą a o osiągach już nawet nie piszę pocisk atomowy he he.
OdpowiedzNie cen moze wszystkich jednakowo. Moglem go kupic i nie kupilem bo po prostu mi nie lezal, wiec czemu od razu mi szkoda ? Jezdzilem na nim jak tylko pokazal sie na rynku niemieckim ( jazda testowa podczas weekendu - ca. 600 km ). Jego zaleta jest ladnie chodzaca skrzynia biegow, dobra kultura pracy silnika na niskich obrotach. Mapa zaplonu - lepiej nie dyskutujmy, kiedy zaczyna ciagnac ? Od ilu obrotow ? Z tym, ze po tym idzie jak pocisk, z tym sie zgodze. Jadac normalnie i chcac przyspieszyc musisz mielic skrzynia jak w klasie 600 wiec nie wiem czy to az taka rewelacja i komfort. Potatym za wygodny nie jest, komfotr podnoisi sie dopiero po zamontowaniu turystycznej szyby MRA i zmianie kierownicy na SB. Co do jego porecznosci nie bede wypowiadal sie wogole bo jest tragiczna. To typowy przedstawiciel Speedbike'ow i jego jedyna cecha jest wysoka predkosc na autostradach ( wlasciwie tylko niemieckich, bo na innych predkosc jest juz ograniczona ). Przejedz sie moze czy BMW K 1200 GT lub K 1200 S to dopiero wtedy bedziemy mogli porozmawiac o komforcie jak w Mietku klasy S. :wink:
Odpowiedz