Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA może się orientujesz czy gdzieś w Polsce nie istnieje tor flattrackowy? Wiem, że to raczej mało możliwe, ale zawsze warto popytać. Co do motocykli, to w najbardziej prestiżowej klasie Pro Singles w Stanach korzysta się z crossówek. Mocno zmodyfikowane, obniżone i usztywnione zawieszenie, brak przedniego hamulca z przodu i wąskie tylne koło (czytałem nawet, że w opcji budżetowej zaszprychowuje się przednią rawkę na tylną piastę). W Pro Twins królują Harleye i Triumphy, oczywiście poodmian klas jest milion. Sama przeróbka motocykla nie jest tak skomplikowana, w sumie największą różnicą w moim odczuciu jest to, że w żużlu korzysta się z dedykowanych, wyczynowych pojazdów, a flattrack to nadal sport, gdzie ściga się poprzerabianymi motocyklami produkcyjnymi.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza