Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA jak motocykliści mają korzystać z tym chipów?
OdpowiedzMałe urządzenie bateryjne viaAUTO montujesz/przyklejasz za lusterkiem wstecznym w samochodzie osobowym ( a w zasadzie jego uchwyt i z uchwytu daje się je zdjąć) . W motocyklu trochę to będzie prezentowało się jak "kartofel" , ale możesz je umiejscowić ZA szczytową częścią szyby moto , mocując jego uchwyt np. do uchwytu oryginalnie dedykowanego do mini-spojlera ( lub w inny lepszy sposób). Mnie jedynie martwi, iż system również zbiera informacje o godzinach przekroczenia bramek :(
OdpowiedzNasuwa się kilka pytań. Skąd system ma wiedzieć, czy przejeżdża motocykl, a nie auto? Czy mamy mieć dwa osobne chipy na różne pojazdy? Czy chip motocyklowy będzie wodoszczelny? Jakoś sobie nie wyobrażam wożenia go na owiewce, gdy pada.
OdpowiedzMoim zdaniem moto powinny latać po autostradach bez ceregieli , czyli za darmo lub na winietach. System , o ktòry pytasz, widzi głòwnie Twòj "portfel", a nie pojazd. To urządzenie samochodowe i tak nie jest przystosowane do pracy na moto, nasze rozważania są więc hipotetyczne.
OdpowiedzNormalnie, przyklejasz urządzenie do szyby kasku :D
Odpowiedz