Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeA gdzie dla porównania można by zobaczyć taką mapę np. Niemiec?
OdpowiedzCzy Wy ludzie już niczego nie umiecie sobie znaleźć w internetach, trzeba wszystko na tacy podawać? EURORAP.ORG - http://www.eurorap.org/media/135831/sicher_unterwegs_strassentest_landkarte_129168.pdf Od razu tłumaczę wyniki: 68% wypadków na drogach miejskich (najczęściej potrącenie pieszego) - 28% zabitych (z całej puli wypadków śmiertelnych na wszystkich drogach). 26% wypadków na drogach poza miastem (najwięcej utraty kontroli-wypadnięcia z drogi, zaraz potem czołówki), ale za to aż 60% zabitych. 7% wypadków na autostradach (najwięcej uderzeń w tył poprzedzającego pojazdu oraz utraty kontroli), 12% trupów. A i tak znajdzie się oszołom, który stwiedzi, że to nie prędkość zabija.... Co ciekawe, "gęstość" wypadków najwyższa jest na autostradach (3,4 trupa i 147 rannych na 100km autostrady).... W podsumowaniu jest napisane, że w Niemczech w zasadzie są 3 główne przyczyny wypadków - króluje utrata panowania nad pojazdem-wypadnięcie z drogi, zaraz potem czołówki i trzecie w kolejności wypadki na skrzyżowaniach.
Odpowiedz