Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeA co ma SMT do GS ? Totalnie różne maszyny.
OdpowiedzTotalnie różne to chyba przesada. Może inne, to zgoda. Uważam, że docelowo mają trafić do tego samego klienta, a i zastosowanie mają podobne, jednak to beemka, a nie KTM jest hitem sprzedaży. Dlaczego? Odpowiedź w tekście powżej :)
Odpowiedzdo tego samego klienta jest 990 Adventure
OdpowiedzNope, do różnych odbiorców. Bardzo różnych. Multistrada, SMT, duży Tiger to w ogóle zupełnie różne klasy - ciężkie podróżne enduro i funbajki z kuframi. Krótko - ani GS nie jest funbajkiem ani SMT nie jest enduro. SMT jeśli już do czegoś porównywać to raczej do sport-turystyków.`
OdpowiedzNo ma, ma. Ale jak już sie czepisza to zobacz Dorsoduro 1200 - ten sam segment. Więcej mocy, kontrola trakcji, super zawias i heble a kosztuje tylko 45 tysięcy...
OdpowiedzCzepiam się kiedy trzeba, Twoje porównanie jest już o niebo lepsze. Chętnie bym zobaczył zestawienie "dużych fun-bike'ów z potencjałem turystycznym". pozdrawiam
Odpowiedzzestawienie jest w jednym z numerów motormani chyba z pażdziernika zobacz BMW GS 1200 vs KTM SMT 990 !
Odpowiedz