Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeA co ma M czego nie ma S1000RR?
OdpowiedzDoświadczenie z Moto GP.
OdpowiedzBuahahahahahahhaha ;)
OdpowiedzRozumiem, że ten śmiech dotyczy doświadczenia bmw ?
OdpowiedzStary, znam trochę realia projektowania motocykli i oczywiście nikt i nic nie odbierze koncernowi Yamaha wiedzy i doświadczenia wyniesionego ze zbudowania motocykla Rossiego, ale czymś innym jest budowanie motocykla do MotoGP, a czymś innym budowanie homologowanego motocykla dopuszczonego do jazdy w ruchu drogowym. Widzę, że młode głowy podatne są na marketingowe pranie mózgu ;) Zresztą życie już niedługo wszystko zweryfikuje ;)
OdpowiedzPrzepraszam, że zapytam. Skąd znasz realia projektowania motocykli?
OdpowiedzA jakie znaczenie w kontekście prowadzonej dyskusji ma to skąd znam te realia? Po prostu znam. Teraz czekam na pytanie w stylu "A jaki robisz czas na Poznaniu?".
OdpowiedzJakie ma znaczenie? A no takie, że Wasza rozmowa dotyczyła motocykla, a nie czasów w Poznaniu, to po pierwsze. Po drugie, mówisz tu nieprawdę (może robisz to nieświadomie) mówiąc "stary znam trochę realia projektowania motocykli",a ja chciałem obnażyć Twoje kłamstewko albo dać Ci szansę obrony (w co nie wierzyłem). Pozdrawiam.
OdpowiedzNatomiast ja ze zdania "stary znam trochę realia projektowania motocykli", dobrze się uśmiałem (chociaż jestem w stanie uwierzyć w to ,że Uzi był odpowiedzialny za projekt bmw w Moto GP).
OdpowiedzAdam nie jesteś aż takim VIPem abym musiał sie przed toba tłumaczyć;) Dajesz mi szanse obrony? Oh, dziękuje łaskawco;) W sumie to miałem nawet rozpisać na szybko dlaczego motocykl taki jak do GP nei ma nic wspólnego z R1, ale jakbym miał przelecieć nawet pobieżnie przez różnice w konstrukcji ram, przystosowanie zawieszeń do pracy w innych warunkach, różnice w przygotowaniu elektroniki, to zajęłoby mi to pare ładnych stron, a na to nie mam niestety czasu. Musi was douczyć niestety ktoś inny ;)
OdpowiedzŻycie zweryfikowało silniki bmw.
OdpowiedzDokładnie! Są najlepsze w klasie, a wybuchają tylko druciarzom z Polski. Pytanie jaki to ma związek z doświadczeniem Yamahy wyniesionym z MotoGP?
Odpowiedz1. Są najlepsze w klasie? W WSBK jednak nie dali rady. Nie zmienia to faktu że BMW to świetny motocykl. 2. Silnik w BMW wybuchały nie tylko na Polsce- poczytaj trochę wiadomości ze świata znawco ;).
Odpowiedz