Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarze73 426 sztuk... łooo paaaanieee :/:/ Dobrze, że sie chociaż przyznali, a nie tak jak inna, niemiecka marka, że "akcja techniczna" :]
Odpowiedzjasne ale chyba nie doczytales czego dotyczy akcja w niemieckiem marce, o ile sie nie mysle to nie ma tam nic wadliwego co w jakikolwiek sposob wplywa na uzytkowanie pojazdu i faktycznie ciezko to nazwac akcja serwisowa. Przeczytaj i komentuj nie odwrotnie.
OdpowiedzTa, a jak mi element zawieszenia tylnego zardzewieje, a przez to "zaspawa się", to rzeczywiście nie ma wpływu na użytkowanie? Co z tego, że zawias nie będzie działał tak jak powinien, a na zakręcie może zacząć/skończyć się uginać przez co wylece z winkla i spadne w przepaść, bo akurat będę na wycieczce w Hiszpanii. Rzeczywiście ciężko nazwać to akcją serwisową i rzeczywiście nie wpływa na uzytkowanie i bezpieczenstwo. Czyżbyś posiadał BMW i był ślepo w nie zapatrzony?
Odpowiedzto z zespawaniem to twoja teoria spisku? poza tym czybys posiadal Suzuki i chwalil jaki to wpanialy producent bo zrobil akcje bo spieprzyl 73.000 motorow? nie no wymiekam. Ten czarny sceniaruisz w Hiszpani to tez niezly ci powiem, zespawany amor i uzytkownik nie czuje ze nie ma zawieszenia i za....dala po winklach w gorach, nie no wymiekam po raz drugi. Jestes moim idolem!
Odpowiedzczy gdziekolwiek w mojej wypowiedzi widziałeś, zebym chwalił suzuki? Ty za to bardzo mocno wychwalasz swoje BMW. Nie posiadam ani suzuki, ani bmw. To jasne i logiczne, że wahacz nie zaspawa się w 15 sekund. Ale zaspawa się, jak będzie stał w zimę nieruszany. Widzę że jesteś tak zapatrzony w swoją teorię, ze na siłe czepiasz się, czego tylko możesz. Wyjdź z siebie, stań obok i przemyśl sprawę. Czy pogorszenie sprawności wahacza rzeczywiscie nie wpływa na bezpieczeństwo? A teraz patrz, specjalnie dla Ciebie wyszukałem tą akcję w USA: THIS COULD AFFECT THE HANDLING OF THE MOTORCYCLE INCREASING THE RISK A DRIVER MAY LOSE CONTROL OF THE VEHICLE RESULTING IN A CRASH. http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/recallresults.cfm?start=1&SearchType=QuickSearch&rcl_ID=10V488000&summary=true&prod_id=221427&PrintVersion=YES
OdpowiedzCzytam ta bzdure i sie nadziwic nie moge. Po pierwsze to motocykli, motor to masz pod pokrywa silnika w samochodzie. Pozatym nie spieprzyl, chociazby potwierdzaja to testy ogolnoswiatowe. Kolejna istotna kwestia - kazda maszyna ma kilku, kilkunastu, kilkuset podwykonawcow czesci i w kazdym przypadku moze cos pojsc nie tak. Wazne jest to by producent poczul sie do odpowiedzialnosci i chwala mu za to iz informuje swoich klientow o powstalym problemie. A co do zespawanego amora jezeli stanie Ci sie to nagle to nie wyczujesz tego na gladkim asfalcie przy srednich predkosciach, problem powstanie w momencie kiedy bedzie juz zbyt pozno.
OdpowiedzPolecam słownik języka polskiego. Jak już jesteśmy tacy dokładni to pod pokrywą silnika w samochodzie zazwyczaj mamy silnik. Motor to co najwyżej w meleksie. A potocznie o motocyklu - motor, i jest to użycie poprawne. A po drugie - jeżeli tobie "nagle na gładkim asfalcie przy średnich prędkościach" zdąży się zapiec amortyzator, to chyba ten swój "motor" pchasz a nie jedziesz na nim.
OdpowiedzCo do sporu o motor -motocykl.Pod maską samochodu jest silnik ,a i moze byc motor ,bo jest to integralny element służący do napędu pojazdu. W motocyklu może byc tylko silnik.Potoczne okreslanie w tym przypadku tylko zwraca uwage ze nie jestesmy motocyklistą tylko motorzystą? Proszę dbajmy o naszą klasę społeczną i niepozwalajmy aby potoczny jezyk zatarł jakze istotne różnice miedzy kierowcami ciągnika a motocykla:D
Odpowiedzczy was wszystkich ogarnela jakas zbiorowa paranoja? Po pierwsze zanim amor by sie zespawal to by zardzewial co zapewne kazdy by juz zauwazyl i stalby sie tak twardy ze kazdy by to znow zauwazyl wogole jesli by sie zaspawal, po drugie jesli producent ma podwykonawcow to znaczy ze czesci od nich przechodza niezliczone ilosci testow przed wdozeniem na roznego roadzaju potencjalne usterki wiec jesli suzuki tego nie zrobilo to znaczy ze spie....li kwestie, po trzecie piszac motorow zrozumiales wiec czepiasz sie kolejny fanie Suzuki, a moze ten sam pod innym pseudo?
Odpowiedznie, ja jestem tylko pod moim pseudo. ale Ty za to już przestałeś dla mnie wyglądać jak fan BMW. wyglądasz jak dealer BMW. resztę argumentacji masz w linku w moim komentarzu wyżej.
Odpowiedzto teraz udowodnij ze w K1200S (badz wszystkich jego nastepcach) ktory jest produkowany od 2004 roku stalo sie cos takiego? this could nie znaczy za wiele! w przypadku suzuki sie to dzieje a tu moze sie stac a nie musi i nikt nigdy nie slyszal zeby sie stalo, widzisz juz teraz roznice miedzy akcja servisowa a techniczna? techniczna to taka troche na wyrost. No ale na bank ci sie to stanie na winklach w Hiszpani i spadniesz w przepasc bo safercar.gov tak stwierdzil hehe.
OdpowiedzRatunku, biją mnie Niemcy! (ps. nie jestem moto fanem, nie mam ani BMW ani Suzuki. Jeżdżę CeZetą)
Odpowiedz