Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarze675, to taki sprzęt co nie wygrywa na torach podczas wyścigów a podczas jazdy po mieście wyrywa łokcie ze stawów - dziwna sprawa - na co to komu...?! No i ta jakość pod psem ... - chała!!! Czym tu się chwalić? Trzema garami?! I to już wszystko ...? Syf nie wart uwagi!
OdpowiedzNie no chłopaku wybacz ale pieprzysz głupoty. Szkopek w WMP na czym wygrał? Na D675 z fabrycznym zawieszeniem ;) U mnie na razie 4000 zrobione, pierwszy komplet opon zdarty, daję na niej jak tylko mogę i jak dotąd nie mam zastrzeżeń. To tak a proos jakości. Jak nauczysz sie jeździć to Ci motocykle nie będą wyrywały łokci ze stawów. pozdrówka
OdpowiedzPiękny Kawalerze! Szkopek, to Szkopek wygrałby na każdym moto, nawet na ETZ251. Drugie primo - 675 w klasie 600, to zawsze przewaga. I trzecie primo i ultimo ;-) - cienko pierdzisz skoro opony zdarłeś dopiero po 4tys km. Sam środek zdarłeś od tego "dawania", czy po prostu wymieniłeś razem z olejem na I-szym przeglądzie ...? ;-)
Odpowiedzdobra: ad szkopek: pieprzenie, ad 675/600 - 3 cylindry są, widzisz róznice? - pieprzenie, ad opony: pieprzenie kto ci powiedział że po 4k zdarłem ;) 4k zrobiłem Daytoną na torze. eeee do **** takie forum nie można sie umówic z takim hayaman'em a mini test cbr vs daytona.
Odpowiedz