Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarze4T-,,Są także o wiele bardziej skomplikowane i wymagają wysokich obrotów, aby wyprodukować moc. To powoduje szybkie zużycie układu zaworowego, tłoka i łożysk wału korbowego,,- BZDURA!!! 2T-,,Co prawda ma on o wiele lżejsze życie, niż w czterosuwach (nie musi smarować układu korbowo-tłokowego, przez co nie jest narażony na działanie agresywnych produktów spalania paliwa),,-BZDURA!!! 4T-wiadomo że ciągnie od dołu,to 2T musi wejść na obroty!! Pozatym w 4T skrzynia i komora wału nie są smarowane tym samym olejem,kto wam pisał ten artykuł???
OdpowiedzAutor chyba mówil o starych silnikach takick jak w dr 650.A to co powiedzialeś to prawda.Ale najnowsze dwusuwy ciągną od niskich obrotów bez problemu.Zawory na wydechu i zaplon z mikroprocesorem pomagają to uzyskać.
Odpowiedzno i tu już przestaja być takie proste jak cep ;)
Odpowiedz