Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarze100% zgoda, z tym że 4-5 tyś obrotów to żadne katowanie:) Cebuli ponieważ brakuje szósteczki na trasę to przy 130 km/h już jest 4 tyś z groszami więc to rzeczywiście norma:) gorzej jak ktoś odpala silnik i chce te 130 stopni oleju osiągnąć po 3 minutach jazdy... "wszystko jest dla ludzi" tylko z rozsądkiem, honda też może się czasem pokręcić do 9 tyś. a tak bajdałej kto mi może powiedzieć dlaczego przednie koło strasznie ciężko się obraca po wymianie płynu ham. cholera nie odpowietrzyli układu? za duże ciśnienie - za dużo wlali płynu? tarcze przymarzły?;)) dzięki!
Odpowiedzapropos hamulcow to napewno jedna z rzeczy ktora wymieniles. kupilem sobie do sevenki termometr oleju wkrecany zamiast zwyklego bagnetu, bardzo przydatna rzecz, gdy olej ma 60 stopni wiem ze moge zaczac jezdzic bardziej dynamicznie, tak sobie tu piszemy i az mnie cholera bierze ze na dworze mroz a sevenka stoi w garazu i sie kurzy :)
Odpowiedzja moją od czasu odebrania z serwisu (tydz temu) już 5 razy odwiedzałem i pogadaliśmy se;)) heh z tym term niezły pomysł:) a podobno miało się ocieplać... dobrze że na narty jade za niedługo! a serwis dostanie zjebke!! bo skoro w samochodzie to nie jest filozofia to w motorze tym bardziej chyba;)
Odpowiedz