Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Poka¿ wszystkie komentarze1. tekst spoko, tylko z ****:-) Bo to jest tekst a nie test. Zabrak³o trochê faktów, liczb etc. 2. "je¶li kto¶ naprawdê traktowa³ motocykl jak worek treningowy, zmienia³ biegi jad±c na tylnym kole": Boczo, wiem, ¿e ze sportowymi motocyklami masz takie samo do¶wiadczenie, co ja z przemys³owym po³owem ¶ledzi, ale... zmiana biegu na gumie to podstawa i robi to ka¿dy, kto gumuje. Powiniene¶ napisaæ wprost: Yamaha NIE UMIE zrobiæ skrzyni biegów i ma z tym problemy do dzi¶.
OdpowiedzOczywiscie ze tak sie zmienia biegli na kole. Ale to NIE jest zdrowe dla skrzyni. Ale ALE skrzynie powinny to wytrzymywac, a ta w R1 nie daje rady. Mialem er³ana i dokladnie tak sie dzialo.
OdpowiedzTo jest wlasnie jedna z wiêkszych bzdur jakie lyknêlicie z róznych motormanii i for stunterskich. motocykle sportowe NIE s± przeznaczone do ³ojenia na gumie, stopali, przebijania biegów na kole i takich tam. da sie to robic ale jak sprzet sie sypie to z pretensjami do siebie.
Odpowiedz