Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarze1. tekst spoko, tylko z ****:-) Bo to jest tekst a nie test. Zabrakło trochę faktów, liczb etc. 2. "jeśli ktoś naprawdę traktował motocykl jak worek treningowy, zmieniał biegi jadąc na tylnym kole": Boczo, wiem, że ze sportowymi motocyklami masz takie samo doświadczenie, co ja z przemysłowym połowem śledzi, ale... zmiana biegu na gumie to podstawa i robi to każdy, kto gumuje. Powinieneś napisać wprost: Yamaha NIE UMIE zrobić skrzyni biegów i ma z tym problemy do dziś.
OdpowiedzOczywiscie ze tak sie zmienia biegli na kole. Ale to NIE jest zdrowe dla skrzyni. Ale ALE skrzynie powinny to wytrzymywac, a ta w R1 nie daje rady. Mialem erłana i dokladnie tak sie dzialo.
OdpowiedzTo jest wlasnie jedna z większych bzdur jakie lyknęlicie z róznych motormanii i for stunterskich. motocykle sportowe NIE są przeznaczone do łojenia na gumie, stopali, przebijania biegów na kole i takich tam. da sie to robic ale jak sprzet sie sypie to z pretensjami do siebie.
Odpowiedz