Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarze0 pojęcia o moto masz kolego, rs jest droższa bo to 2t, a zrobienie silnika 2t jest dużo bardziej kosztowne od zrobienia 4t, rs ma tez lepsze materiały, no i 3 rzecz to r125 nie miała by nawet najmniejszych szans jeśli chodzi o osiągi
OdpowiedzWidzę, że kolega aspiruje do miana najweselszego "technika" pod słońcem. Gratuluję! Każdemu się przyda dawka humoru. Fakt jest taki, że droższe w budowie są silniki 4T niż 2T. Są przy tym cięższe i bardziej skomplikowane oraz biorąc pod uwagę ilość cykli pracy na obrót wału korbowego mają mniejszą sprawność od silników 2T. Proponuję najpierw się dobrze zorientować w temacie a nie dzielić się swoimi niczym niepopartymi opiniami.
Odpowiedz