Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeHm... wszystko ok jesli za zakretem jest prosta...i chcemy miec jak najwieksza predkosc na jej koncu (to widac nawet w F1 - parabolica :-). W przeciwnym wypadku linia przejazdy jest podyktowana tym co chcemy zrobic za zakretem... czy tam bedzie nastepny zakret prawy... a jesli lewy... :-). A na drodze.... nigdy nie jade z maksymalna predkoscia w zakrecie (margines bledu, niespodzianki, kupy na drodze). Osobiscie preferuje opoznione hamowanie i wariant B przy agresywnej jezdzie i wariant A przy spokojniejszej.... Pozdrow!
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza