Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Poka¿ wszystkie komentarzeto ze bariera byla niska w tym 2 filmiku to tylko bardzo dobrze i ze wypad poza nia bo gdyby ta predkoscia sie na niej zatrzymal to by sam juz niewsta³ pozatym dzieki temu ze byla niska i ze uderzy³ jak uderzy³ niemial szans trafic na slupek ktory spowowdowa³by najgorsze obrazenia czytales do konca?:P na s³upkach mocujacych bariere do ziemi ktore niesa osloniete wystarczy 30 km/h zebys po spotkaniu z takim slupkiem mial amputowana konczyne np a 50 wystarczy zeby po spotkaniu z waska krawedzia takiego s³upka spowodowac bardzo powazne obrazenia wewnetrzne i zewnetrzne w efekcie nawet smierc z drugiej str oczywiscie masz racje trzeba umiec dosotosowac predkosc do warunków na drodze stanu technicznego maszyny i swoich umiejetnosci owszem to profilaktyka tzw ale co gdy mimo wsyztko cos pojdzie nie tak a slizgi itd zdazaja sie najlepszym lub jakas usterka techniczna .oczywiscie jesli ktos wsiada na motocykl musi wiedziec na co sie psize i co go moze spotkac:P po spotkaniu z sta³± przeszkoda. i teraz wsyztko zalezy od prawa i regulacji i finnansow jak zwykle:P
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza