Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzeM.zd. ściema z jazdą ponad 300 na jednym kole nakedem - dawalem litrowym fazerem bez owiewki 250 i było niekomfortowo - o 100 wiecej rodzi 2 problemy: - czy busa bez owiewek, nawet z turbo pojdzie tyle z aerodynamiką nakeda z kierowcą- watpię, - czy przy gumowaniu przy np. 330 nie zaliczasz plecow???
OdpowiedzZeby nie bylo to powiem ze dla mnie to tez szok w butach no ale jednak on Furstenhoff poprostu to potrafi. W 2006 roku na zawodach w Szwecji ( "Extreme Speed Festival" ) Furstenhoff ustanowil rekord na gumie, o tutaj patrzcie sobie bo dobre jest :P http://www.youtube.com/watch?v=jV9_3FhLHLI
Odpowiedz:) Ja tam latam 270 na standardzie bez owiewek ;] Wszystko da sie zrobic, ciasny kombik i dobrze dopasowany lekki kask i w duszy masz wszystko :)
Odpowiedzale moj fazer nie idzie wiecej niż licznikowe 255...A do rzeczy - chodziło mi raczej o to, że 330-350 raczej niewykonalne z powodów opisanych powyzej
Odpowiedz