Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzemoc liniowo ? zapomnieli chyba wspomniec o mega wyrwie jak w d...e h....popotama miedzy 5 a 6 k rpm czyli zakresie najczesciej wykorzystywanym do zwykłej jazdy :xzeby wyeliminowac ta dziure w srednim zakresie trzeba zastosowac najprawdopodobniej wydeech zmienic dolot i dysze dynojet stage 1 i wyregulowac to odpowiednio :x gs i er przy tym maja bardzo liniowe wykresy bez zadnych skokow w tym zakresie srednim aczkolwiek oczywiscie cb 500 ma wiecej mocy w gornym zakresie obrtoowym a od gs 500 w calym zakresie praktycznie tylko przy tych 5,5 k rpm moce sie wyrownuja ., dalej xj 600 mniej elastyczna jp co za j.łop pisał ten artykuł xj 600 kreci na ostatnim biegu tak samo jak cb 500 okolo 5000rpm i generuje tam wieksza moc niz cb 500 wazy nieco wiecej ale jak policzyc stosunki mocy do masy na psozczegolnych rpm wzgledem fabrycznego przleozenia wyjdzie ze xj 600 jest troche elastyczniejsza a na maxa ida praktycznie tak ssamo .
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza